(877) 449-1281

Fair-Way Self Storage

985 Fairway Drive , Walnut , CA 91789 (877) 449-1281

Get Directions

  • 4x4

    4' x 4' Storage

    Discount Price

    $43.00
  • 4x4

    4' x 4' Storage

    Discount Price

    $43.00
  • 5x5

    5' x 5' Storage

    Discount Price

    $49.00
  • 5x8

    5' x 8' Storage

    Discount Price

    $66.00
  • 5x8

    5' x 8' Storage

    Discount Price

    $66.00
  • 5x10

    5' x 10' Storage

    Discount Price

    $80.00
  • 6x9

    6' x 9' Storage

    Discount Price

    $69.00
  • 6x9

    6' x 9' Storage

    Discount Price

    $69.00
  • 6x9

    6' x 9' Storage

    15% Off 1st 7 Months - SF

    Discount Price

    $87.00
  • 6x12

    6' x 12' Storage

    Discount Price

    $106.00
  • 6x12

    6' x 12' Storage

    Discount Price

    $106.00
  • 9x12

    9' x 12' Storage

    Discount Price

    $89.00
  • 9x12

    9' x 12' Storage

    15% Off 1st 7 Months - SF

    Discount Price

    $110.00
  • 9x12

    9' x 12' Storage

    Discount Price

    $110.00
  • 9x12

    9' x 12' Storage

    15% Off 1st 7 Months - SF

    Discount Price

    $110.00
  • 9x12

    9' x 12' Storage

    Discount Price

    $110.00
  • 9x15

    9' x 15' Storage

    Discount Price

    $129.00
  • 9x15

    9' x 15' Storage

    Discount Price

    $129.00
  • 9x15

    9' x 15' Storage

    15% Off 1st 7 Months - SF

    Discount Price

    $160.00
  • 7x20

    7' x 20' Storage

    Discount Price

    $205.00
  • 9x16

    9' x 16' Storage

    Discount Price

    $175.00
  • 9x16

    9' x 16' Storage

    15% Off 1st 7 Months - SF

    Discount Price

    $215.00
  • 9x16

    9' x 16' Storage

    15% Off 1st 7 Months - SF

    Discount Price

    $215.00
  • 9x20

    9' x 20' Storage

    Discount Price

    $252.00
  • 12x20

    12' x 20' Storage

    Discount Price

    $294.00
  • 12x20

    12' x 20' Storage

    Discount Price

    $294.00
  • 12x24

    12' x 24' Storage

    Discount Price

    $329.00

Operating Hours

Office

Sun 10:00 am - 5:00 pm
Mon 9:30 am - 6:00 pm
Tues 9:30 am - 6:00 pm
Wed 9:30 am - 6:00 pm
Thurs 9:30 am - 6:00 pm
Fri 9:30 am - 6:00 pm
Sat 9:30 am - 5:00 pm

Unit Access

Sun 6:00 am - 4:45 pm
Mon 6:00 am - 5:45 pm
Tues 6:00 am - 5:45 pm
Wed 6:00 am - 5:45 pm
Thurs 6:00 am - 5:45 pm
Fri 6:00 am - 5:45 pm
Sat 6:00 am - 4:45 pm

Features and Amenities

  • 24 hr access
  • Fenced lighted
  • Surveillance
  • Vehicle requires insurance
  • Egate access
  • Vehicle requires title
  • Sells moving supplies
  • Resident manager
  • Email invoicing available
  • Accept tenant mail
  • Auto pay available
  • Vehicle must be running
  • Vehicle requires registration
  • Title must match renter
  • Insurance required
  • Insurance available
  • Checks accepted

Additional information

Fair-Way Self Storage in Walnut offers both convenient drive-up storage options and plenty of space for parking and storing your vehicle or RV. The facility is fully fenced and secured through the use of video cameras and electronic, gated access. Tenants have access to their unit 7 days a week. Discounts apply to rental fees only. $2,500.00 Secure Lease Protection Plan additional $11.00 monthly "not included in unit price". Additional coverage available $22.00 for $5,000.00 and $35.00 for $10,000.00

Customer Reviews

  • 5 of 5 stars

    Leticia

    Very helpful

    For being the area is under construction, they were really helpful and accommodating.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Doreen

    Jennifer was very helpful & made our transition a smooth one.

    Jennifer was very helpful in helping us get our trailer into a space. She went above & beyond to get us moved in with ease.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Tony

    Great Customer Service!

    Jennifer in the office is very nice and helpful.

     

    Price - 4/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 4/5

  • 5 of 5 stars

    Victor

    Very nice and custumer service very good

    I think is very good to have these kind the units. The only bad is the people workig right next to it

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Melissa

    Great customer service!

    Adrian is a great asset at this facility! Very easy and reassuring process! I filled out all the paperwork while my husband moved our stuff in. We were going to store our stuff at a different storage place, closer to our home, but that place was enr open on Sundays! I'm glad we went with Fairway!

     

    Price - 4/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 4/5

  • 5 of 5 stars

    Christine

    Please make note this facility does not accept cash anymore.

    Arriving approx 2 only to find by reading a sign on counter cash was not an accepted form of payment. Great discount but took the Rep. phone calls and messages, reviewing the manual for the unit location. When finally getting to unit told a specific lock only could be used spent over 45 at Home Depot looking for the lock by picture only no info on this lock was provided, Closing time was arriving and though the representative was only doing his job and had no madated orders to stay or make acceptions , the man found compasion and only because he was trying to do his best at a location he had hardly experience with (part time job sign in window) bottom line is he stayed after allowing us to place everything. He was apologetic and he is the only reason I choose to stay and recommend. I did not see this man make one wince or inappropriate face or sigh for inconveniencing him because I too was a little, obnoxioius with my communications as frustrations arose. Without encountering these issues and pushing through them together, these issues could have easily been passed to someother guy had this employee gotten irritated or taken my responses personally, he could have advised to come back another time or advise of another storage. Only this mans gentle demeanor and his personallity which remained professional at all times, he not only can update the employee manual to reflect complete information but he is solely responsible for his future business associates and customers enjoying the smooth process that goes along with this facilitiy's clean stucture.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Ruffie

    Great service!

    The manager was awesome! This was the most inexpensive units and the only storage unit I found that offers military discount!

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 4/5

  • 5 of 5 stars

    Ruffie

    Friendly staff.

    I was greated by a real friendly face and assisted very nicely. He showed me the unit and was very helpful with any and all my questions. They are military friendly as well!

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 4/5

  • 5 of 5 stars

    Michael

    Our whole experience went very smoothly.

    Management was very helpful and knowledgeable. Very nice and very clean facility.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Hsin Hsu

    Good choice

    Their service is good and fast. I am happy with it.

     

    Price - 4/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 0 of 5 stars

    Manager Response

    Manager's Response

    Shontek Thank you for the the positive review and we are very happy you were pleased with the results of our staff. If you need anything please stop in the office or give us a call!

  • 0 of 5 stars

    Manager Response

    Manager's Response

    Janet, Thank you for the the positive review and we are very happy you were pleased with the results of our staff. If you need anything please stop in the office or give us a call

  • 5 of 5 stars

    Janet

    AAA Rated all the way around!

    Your customer service is one that you don't experience very often in this day and age, great prices, and availability. What more could a person ask for? Thanks!

     

    Price - 5/5

     

    Service - 4/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Janet

    AAA Rated on every aspect!! WOW!

    All I can say is thanks! For outstanding customer service, best prices around, and immediate availability! Simply the best, thanks again, Adrian, you rock!

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Shontek Clay

    Needed Space Fast

    I needed space for my shoes. I went online and found that storage units are expensive. Fairway was inexpensive and responsive. I sent a message and got an email right away, then a call back 20 minutes later, an hour later I was all moved in. The team was great.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 4 of 5 stars

    MICHAEL

    Good location.

    Location is perfect. Next to a main railroad track but it's fine.

     

    Price - 4/5

     

    Service - 4/5

     

    Cleanliness - 4/5

  • 4 of 5 stars

    Denise

    Good location and good pricing for drive-up units

    Worth to check it out. Clean, secure and easy access drive-up units for very reasonable price.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 3/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Benjamin

    Simple, easy process.

    Adrian was great very accommodating and easy to work with.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 4/5

  • 5 of 5 stars

    Linh

    Efficient, quick, and friendly.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Danielle

    I love the way the staff make sure my needs are met.

     

    Price - 3/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 4/5

  • 5 of 5 stars

    claudia

    Very happy with this facility.

    Very nice costumer service. Easy to get to and best of all very reasonable rates. I definitely recommend Fair-Way Self Storage!

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Marielena

    quick and responsive staff; uncomplicated rental process

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Ky Le

    Awesome !

    I just moved back from Dallas, TX and need a place ro store all my belongings. I search for all public storages and all of hem are quite expensive and doesn't have senior discount. I came across Fairway-Self storage and didn't believe the price it offers in the first place until I called and made a reservation. I went to the facility and was greeted by the facility manager, Adrian. It was his lunch time but Adrian was nice when he said he could wait for my wife who was on her way there and skipped his lunch. He then showed us the available unit that we reserved and a bigger one based on what we told him. We ended up renting the one we reserved. But if it's not gonna fit all of our belongings, Adrian said that he could transfer us to another bigger unit. Score!

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

  • 5 of 5 stars

    Vickie

    Very clean

    Very clean. José was super attentive and polite despite having to sign two parties up at the same time.

     

    Price - 5/5

     

    Service - 5/5

     

    Cleanliness - 5/5

Back To Top